Podporuje mojeID

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

 
 

 

Podmínky platnosti objednávky:

  • Registrace v naší databázi
  • Všechny údaje v registračním formuláři musí být řádně vyplněny.
  • Odmítne-li kupující zboží přebrat vybraným způsobem je objednávka považována za neplatnou
  • Při objednávce jejíž hodnota je vyšší než 5000.- Kč nebo nejsou-li některé registrační údaje kompletní, prodávající požaduje potvrzení objednávky, například telefonicky, nebo e-mailem. Odmítne-li kupující objednávku potvrdit, považuje se celá objednávka za neplatnou.
  • V případě možných nesrovnalostí Vás během následujícího dne kontaktujeme a dohodneme s Vámi přesný termín a podmínky dodání zboží.
     

 

 

Dodání zboží

  • Veškeré zboží označeno SKLADEM expedujeme max. do 24 hod. (v pracovní dny).
  • Doba vyřízení objednávky se pohybuje zpravidla mezi 3-15 pracovními dny a je ovlivněna zejména způsobem platby a tím, zda je vybrané zboží na skladě dodavatelů.
  • Zboží označené SKLADEM, je dostupné na našem skladě a expedováno přednostně, zpravidla ihned, v pracovní den do 13 hodin (podmínkou je, je-li vykryta celá objednávka nebo i její část kde je známo, že některá položka bude delší dobu nedostupná. V takovém případě je položka z objednávky vyřazena a kupující je informován emailem nebo telefonicky.
  • V některých případech může vyřízení objednávky trvat i déle a to z těchto důvodů :
    - předobjednávky - předprodej nově zařazených výrobků
    Orientační termín vydání je u takového zboží vždy uveden, ale není závazný a může se postupně měnit dle infomací našich dodavatelů. Informace o termínech dodání jsou pravidelně aktualizovány.
    - Obsahuje-li objednávka 1 nebo více výrobků označených v katalogu jako předprodej expedujeme až po jejch naskladnění, vyjímkou je písemná žádost kupujícího, kde si požádá o rozdělení objednávky na víc částí (lze uvést v poznámce při uzavření objednávky). Poštovné bude automaticky připočítáno ke každé zásilce viz. tabulka - "Způsob platby a doručení"
    - dočasně nedostupné zboží - méně dostupné zboží ze strany našich dodavatelů
    - Důvody jsou většinou: Dovýroba, znovu uvedení výrobku na trh, zpoždění dodávek ze zahraničí nebo z výroby a dále zboží označené:
    - Výprodej - doprodej skladových zásob dodavatele
    - AKCE - akční nabídky dodavatelů, PROMO, REPROMO a slevové AKCE platné do vyprodání zásob
    - Limitovaná edice - nabídka omezeného počtu kusů nebo časově omezená nabídka
  • Prodávající může odstoupit od smlouvy v případě, že plnění objednávky se stane nemožným, neboť objednané zboží se již nevyrábí, nebo se nedodává na trh dostupný prodávajícímu, nebo je dlouhodobě nedostupné vinou nikoliv na straně prodávajícího. Týká-li se výše uvedená nemožnost plnění pouze části objednávky, může prodávající zrušit pouze tuto část objednávky. Jednotlivé položky objednávky nelze podmíněčně vázat na plnění objednávky v celém jejím rozsahu.
  • Prodávající může zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy dojde-li k výrazné změně kupní ceny, za kterou kupující od dodavatelů zboží získává, kdy tato změna nebyla prodávajícímu známa v době potvrzení objednávky.
  • Pokud není možno expedovat všechno zboží uvedené na objednávce v daném termínu, je expedována část objednávky.
    Je-li v tomto případě zbytek zboží z objednávky expedován později (po dohodě s kupujícím), náklady na dopravu (poštovné) jsou hrazeny podle počtu doposílaných balíků.
  • Ke zboží bude přiložen daňový doklad (faktura), případně i potvrzený záruční list
  • Místem plnění kupní smlouvy je sídlo nebo bydliště, jehož adresa je uvedena kupujícím v registračním formuláři
  • Za dodání zboží se považuje osobní převzetí zboží kupujícím
  • Vlastnické právo ke zboží vzniká převzetím zboží
  • Pokud vyřízení objednávky trvá delší dobu, může kupující zaslat dotaz na emailovou adresu info@kurte-levne.cz nebo použít formulář, kde mu bude co nejdříve na dotaz odpovězeno. V takovém případě uvádějte vždy číslo Vaší objednávky a Váš email, pro urychlení odpovědi.